håglösheten

ett riktigt uselt ord. Äckligt att ta i munnen och definitivt inget jag vill förknippa med mig. Ändå...

Jag har nått mitt mål denna månad. Det är flera dagar kvar och jag har ändå nått mitt mål. Det kommer att komma in bra med pengar och jag borde vara superlycklig. Jag sätter alltid väldigt höga mål så jag når dem sällan men denna månad är jag redan där.
Rosa champange. Det hade jag lovat mig om jag klarade målet.

Ibland (läs väldigt ofta) undrar jag verkligen vad det är jag håller på med... Varför ska allt testas? Varför inte bara vara nöjd? Vad är det för fel på att vara en svensson? Jag gillar inte jakten, kampen på att få det att funka. Jag gillar inte att inte nå mina höga mål och är uppenbarligen inte nöjd när jag gör det heller. Det enda jag kan tänka är att näste månad kommer det aldrig att gå och redan där är jag ju fucked.

Så då sitter jag här... och borde ungefär tusen saker... men gör ingenting...

Fan ta håglösheten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0