typ en timme...

Är så evinnerligt trött på att vara jag... sitter på ett sjunkade skepp och jag kan inte simma. söndagen var bra. nästa helg, nu till helgen, den utbildning som skulle ge mig ny fart, geist, energi. betalningen har inte gått igenom. "ledsen, finns inget vi kan göra, för sent". på riktigt, jag fixar det inte. har massage idag 11.30, fixar det inte. ska träna men en vän, fixar det inte. borde svara i telefonen, borde ringa en massa samtal. borde tänka ut ngt att äta. borde lägga mig under täcket och inte stiga upp mer. försöka upphöra. inte dö, bara slippa känna. orkar inte misslyckas, orkar inte vara misslyckad. orkar inte tappa fasaden. orkar inte, vill inte. jag vill verkligen inte! jag vill ha semester från allt som är jag. vill inte sitta i den här kroppen, vill inte ha de här tankarna, vill inte känna, alls. vet inte vad jag ska göra. orkar inte sitta här och inte veta vad jag ska göra. hatar tårar som svänger in under hakan, varför kan de bara inte rinna rakt ner? fan!! fan fan fan!!! det är liksom kaos. inte bara runt omkring, också innuti. kanske kan jag tvinga mig till att plocka upp leksaker och kläder men jag fixar inte innikaoset. vet inte var jag ska börja. vågar inte riktigt röja heller. vet inte vad som finns under all skit. vill nog inten veta det heller.

vill ha semester från allt som är jag, om så bara typ en timme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0